• Σύνδεση-Καλωσόρισμα

Συζήτηση με τα λυκόπουλα για το πως ήταν η βδομάδα τους-Τους ζητάμε να σχεδιάσουν μια πυξίδα και να τη κολλήσουν πάνω στην οθόνη τους. Έπειτα να ευθυγραμμίσουν την οθόνη τους με τον Βορρά.  (25΄)

  • Ζ.Π.- COME ON LET’S TWIST AGAIN! (7’)

Χορεύοντας παρέα με μουσική, τα λυκόπουλα πρέπει να βρίσκουν το σημείο του ορίζοντα που τους εμφανίζεται στην οθόνη.

  • Ζ.Π.- ΧΟΠ ΧΟΠ ΕΝΑΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ! (7’)

Ο βαθμοφόρος λέει μία ιστορία στα λυκόπουλα χρησιμοποιώντας τα 4 σημεία του ορίζοντα .Αυτά θα πρέπει να σημειώσουν τα σημεία με τη σειρά που τα άκουσαν. Έτσι δημιουργήσαμε μία χορογραφία. Με το που αρχίσει η μουσική θα πρέπει να κάνουν πηδηματάκια προς τα σημεία του ορίζοντα! (πχ. Μπροστά ,πίσω, δεξιά, αριστερά)

  • Η.Π- ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΓΙΟΓΚΑ? (8’)

Με χαλαρή μουσική ο βαθμοφόρος μας ζητάει να τοποθετήσουμε τα σημεία του σώματος μας προς μια κατεύθυνση του ορίζοντα.

  • ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ

Δείχνουμε στα λυκόπουλα πως μπορούν να στοχεύουν με μία πυξίδα ένα αντικείμενο (πόμολο πόρτας) . Τους εξηγούμε τι είναι οι μοίρες. ( 15’)

  • Ε.Ν.Γ- ΒΡΕΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (10’)

Δίνουμε στα λυκόπουλα κάποιες μοίρες. Αυτά θα πρέπει από το σημείο που κάθονται να βρουν ένα αντικείμενο που είναι στο δωμάτιο σε αυτές τις μοίρες. 

  • Η.Π.– SHOOT -SHOOT-SHOOT(10’)

Ζητάμε από τα λυκόπουλα 3 αντικείμενα . Μία σαϊτα  , ένα μπαλάκι από χαρτί και ένα επίπεδο χαρτί διπλωμένο στα 5. Στη συνέχεια τοποθετούμε το καλαθάκι με τα σκουπίδια μας ( ή ένα κουτί αν δεν έχουμε πρόχειρο καλαθάκι στο δωμάτιο) στις μοίρες που μας ζητάει ο βαθμοφόρος μας . Σκοπός είναι να πετύχουμε και τις 3 προσπάθειες μας μέσα στο καλάθι. 

  • Ιστορία Ακέλα-  Λήξη 

Leave a Reply

Your email address will not be published.