Μαθαίνουμε όσο πιο απλά και γενικά γίνεται πως ένας υπολογιστής δημιουργεί γραφικά.

  1.     Αρχικά μαθαίνουμε ότι τα γραφικά είναι όταν ο υπολογιστής δημιουργεί μια εικόνα και όχι όταν περνούμε μια εικόνα μέσω μιας κάμερας.
  2.     Μαθαίνουμε πως μπορούμε να εκφράσουμε ένα σημείο σε σχέση με το ύψος του το πλάτος του και το μήκος του από ένα σημείο αναφοράς με 3 αριθμούς για τις 3 διαστάσεις. (X,Y,Z).
  3.     Μαθαίνουμε ότι ένας υπολογιστής δημιουργεί τα πολλά τέτοια σημεία έχοντας τις συντεταγμένες τους και σημειώνει πια ενώνονται κάνοντας πολλά μικρά τρίγωνα έτσι τα πολλά μικρά ενωμένα τρίγωνα δημιουργούνε όλα τα σχήματα που βλέπουμε. (θα δειχθεί εικόνα)
  4.     Τέλος μαθαίνουμε περιληπτικά ότι ο υπολογιστής μετατρέπει αυτόν τον τρισδιάστατο εσωτερικό κόσμο από μια οπτική γωνία σε δισδιάστατο, βάζει χρώματα στα τρίγωνα και τα εμφανίζει στην οθόνη μας (χωρίς να μάθουμε πως).

Υλικά: (εικόνες που επεξηγούνε κάθε στάδιο)

Εμπέδωση

Άμα τα λυκόπουλα έχουνε 1. Κάτι που να ενώνει (πλαστελίνη ή αλεύρι για ζύμη ή κόλλα) και 2.μικρά μακρόστενα αντικείμενα (οδοντογλυφίδες, ξυλάκια για σουβλάκι, ξυλομπογιές), ενώνουνε τα ξυλάκια με την ζύμη κάνοντας τρίγωνα και φτιάχνοντας ένα τρισδιάστατο αντικείμενο.

Άμα τα λυκόπουλα δεν έχουνε τα υλικά σχεδιάζουνε ένα δισδιάστατο αντικείμενο με τρίγωνα (με σημεία και γραμμές) και φτιάχνουνε ένα αντικείμενο. (αυτά είναι δισδιάστατα γραφικά που είχανε παλιά παιχνίδια όπως το super mario).

Leave a Reply

Your email address will not be published.