1η Εκδοχή: Ένας είναι ο σαμποτέρ και μπορεί να τρομάζει τους υπολοίπους. Ορίζεται κατά τύχη ένας σαμποτέρ( στέλνουμε σχετικό μήνυμα ατομικά στο κάθε λυκόπουλο μέσω του προσωπικού chat)  που θα πρέπει να διώξει τον κόσμο από το παιχνίδι χωρίς να καταλάβουν ότι αυτός είναι σαμποτέρ. Όλοι προσπαθούν να καταλάβουν ποιος είναι ο σαμποτέρ ενώ ο ίδιος μπορεί να διώξει κόσμο δείχνοντας κάποιον συγκεκριμένο (πάνω κάτω δεξιά αριστερά), «πετώντας τον εκτός», δηλαδή. Εάν οι άλλοι τον καταλάβουν τότε πρέπει να του φωνάξουν ότι τον έπιασαν. Ο βαθμοφόρος βλέπει που δείχνει ο σαμποτέρ και ενημερώνει κάθε φορά το λυκόπουλο που βγήκε εκτός.

2η Εκδοχή: Αντίστοιχα με την πρώτη, απλά θα δίνεται σε όλα τα λυκόπουλα και μια λίστα από 3-4 αποστολές για το κάθε λυκόπουλο (καλό είναι το κάθε λυκόπουλο να έχει και διαφορετικές αποστολές, είτε έστω μια διαφορετική), τις οποίες θα πρέπει να κάνουν ατομικά στον χώρο που βρίσκονται. Ο σαμποτέρ θα προσπαθεί να τους βγάζει πάλι εκτός παιχνιδιού χωρίς να τον καταλάβουν, ενώ τα λυκόπουλα νικάνε είτε τελειώνοντας όλες τις δοκιμασίες είτε  αποκαλύπτοντας ποιος είναι ο σαμποτέρ. Ενδεικτικές αποστολές:

  1. Φτιάξε έναν πύργο που να στηρίζεται σε ένα μολύβι
  2. άνοιξε κάποιο συρτάρι 7 φορές
  3. Κάνε 5 στροφές γύρω από τον εαυτό σου
  4.  Φόρα 3 πουλόβερ
  5. Παίξε κάποιο μουσικό όργανο
  6. Χοροπήδα 10 φορές
  7. Οργάνωσε 10 βιβλία καθ’ ύψος
  8. Οργάνωσε τους μαρκαδόρους από το πιο σκούρο στο πιο ανοιχτό
  9. Κάνε γέφυρα
  10. Χόρεψε τον αγαπημένο σου χορό για 10 δευτερόλεπτα
  11. Μπορεί να είναι και Κριτήρια!

Leave a Reply

Your email address will not be published.